Witryna korzysta z plików Cookies zgodnie z celami określonymi w polityce Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Więcej szczegółów znajdziesz w polityce Cookies.

Zakupy na raty

Procedura zakupu na raty
w Credit Agricole Raty
wystarczy kliknąć

Sprzęt ogrodniczy

Regulamin sklepu internetowego (do 25.12.2014)

Informacje ogólne
O firmie: Firma Agrokent istnieje od 1997 roku. Zajmujemy się sprzedażą, autoryzowanym serwisem sprzętu ogrodniczego oraz elektronarzędzi. Oferujemy i serwisujemy urządzenia takich firm jak : STIGA, MAKITA, SOLO, MTD, GRASS, KAWASAKI, TECUMSEH, BRIGGS&STRATTON, HONDA, GOODBROD, STIHL, Mc CULLOCH, HUSQVARNA, PARTNER, OLEO-MAC, ALPINA, CASTOR, EFKO, HANDY, AGROMA, MF 70 – SHINDAIWA, AL-KO, SOUTLAND
Zapraszamy na zakupy, prezentujemy Państwu
jedną z najkorzystniejszych ofert w regionie!!!


Zamówienia
Zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną poprzez koszyk sklepowy lub telefonicznie. System automatycznie generuje powiadomienie o złożonym zamówieniu, w którym należy dokonać potwierdzenia poprzez kliknięcie w odpowiedni link. Zamówienia nie potwierdzone przez okres 3 dni od momentu złożenia będą automatycznie usuwane. Koniecznie prosimy o podanie adresu e-mail lub numeru telefonu, dzięki któremu będziemy mogli dokonać potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamówienia nie posiadające numeru telefonu lub adresu e-mail nie będą realizowane.
Zgodnie z ustawą z dnia 29-08-1997 roku, o ochronie danych osobowych(Dz.U.Nr.133 poz.883) uprzejmie informujemy, że zobowiązujemy się do ochrony danych adresowych. Administratorem tworzonej w ten sposób bazy jest firma Agrokent. Każdemu klientowi przysługuje prawo do wglądu do przesłanych danych oraz ich poprawy lub usunięcia. Dodatkowych informacji na temat towarów można uzyskać poprzez kontakt tel. 033 845 51 51 kom. 506-091-851.

Zapłata za zamówiony towar
W chwili obecnej do wyboru są dwie formy płatności:

Płacę przy odbiorze. Zapłata za zamówiony towar następuje w chwili dostarczenia towaru, kurierowi lub przedstawicielowi handlowemu naszej firmy, gotówką. Płacę przelewem. Zapłata następuje poprzez dokonanie przelewu na nasz rachunek bankowy, przed dokonaniem dostawy. Wybierając tą formę zapłaty prosimy o dokonanie zamówienia i oczekiwanie na maila wygenerowanego przez nasz system, z informacją o dostępności zamawianego towaru i danymi potrzebnymi do wykonania przelewu.

BANK SLĄSKI O/ KĘTY 33105011131000000104257787

Sprzedaż ratalna jest realizowana przez spółkę Credit Agricole Bank Polska S.A. z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1 zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Wrocław – Fabryczna we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000039887, NIP 657-008-22-74.

Cennik i warunki dostaw
  • Przy odbiorze osobistym - 0,00 PLN
  • Przy przelewie na konto 0 PLN brutto do 30 kg wagi przesyłki
  • Przy przelewie na konto 55 PLN brutto od 30 kg do 50 kg wagi przesyłki
  • Przy przelewie na konto 99 PLN brutto od 50 kg do 100 kg wagi przesyłki
  • Przy przelewie na konto 244 PLN brutto od 100 kg do 300 kg wagi przesyłki
  • Pozycje oznaczone w tytule "WYSYŁKA GRATIS" dostarczane są na koszt firmy AGROKENT
  • Pobranie - zapłata przy odbiorze realizowana wyłącznie do wartości urządzenia 3 000,00 PLN opłata za pobranie to koszt podstawowy wymieniony wyżej(taki jak przy przelewie) plus koszt 20 PLN
Dostawa większości zamówionego towaru odbywa się do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia otrzymania zamówienia. Czas oczekiwania może wydłużyć się do 14 dni w przypadku konieczności sprowadzenia zamawianego towaru z magazynu importera, lub 21 dni w razie konieczności sprowadzenia towaru z magazynu producenta z zagranicy. Po dokonaniu zapłaty prosimy w obecności kuriera o sprawdzenie zawartości przesyłki. Sprzęt dostarczony przez przedstawiciela handlowego naszej firmy będzie bezpłatnie zmontowany, uruchomiony oraz przeprowadzony zostanie instruktaż użytkowania w celu prawidłowej przyszłej eksploatacji. Do sprzętu dostarczanego przez firmę spedycyjną dołączona będzie dokładna instrukcja pierwszego samodzielnego uruchomienia sprzętu. W przypadku stwierdzenia, że paczka jest uszkodzona lub, że była otwierana, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody i nie przyjąć przesyłki. Przepraszamy, ale nie ponosimy odpowiedzialności za niedotrzymanie terminów dostaw przez firmę kurierską.

Gwarancja
Sprzęt ogrodniczy sprzedawany przez firmę Agrokent posiada gwarancję producenta lub dystrybutora. Okres gwarancji jest różny dla poszczególnych produktów i jest opisany przy każdym z produktów.

Serwis
Zamówiony towar przed wysyłką zostanie przez pracownika serwisu naszej firmy zmontowany i uruchomiony w celu sprawdzenia zgodności w występowaniu wszystkich części i elementów. Urządzenia wyposażone w silnik spalinowy zostaną zalane olejem, odpalone i poddane wymaganym regulacjom oraz opróżnione z paliwa. Następnie towar zostanie rozmontowany, zapakowany i wysłany do Państwa. Wykaz wszystkich punktów serwisowych na terenie Polski znajduje się w książce gwarancyjnej. Ponadto każdemu kupującemu zostanie przydzielony rekomendowany przez naszą firmę, punkt serwisowy położony najbliżej miejsca użytkowania sprzętu. W każdej instrukcji obsługi dokładnie opisujemy jak należy postępować w przypadku uszkodzenia. Jeśli jednak napotkacie Państwo na trudności w realizacji swoich praw gwarancyjnych prosimy poinformować nas o tym fakcie za pomocą poczty elektronicznej biuro@agrokent.pl Istnieje również możliwość przesłania do nas sprzętu do naprawy. Prosimy wówczas o każdorazowe zgłaszanie tego faktu w celu ustalenia dnia i godziny kiedy kurier lub przedstawiciel naszej firmy zabierze sprzęt do naprawy.

Zwroty i wymiany
Jeśli stwierdzicie Państwo, iż zakupiony przez Was towar nie spełnia Państwa oczekiwań możecie go zwrócić lub wymienić na inny. Warunkiem dokonania zwrotu jest wysłanie na adres biuro@agrokent.pl w ciągu 10 dni od momentu otrzymania dostawy zgłoszenia chęci zwrotu towaru. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być zapakowany w to samo opakowanie, w którym został dostarczony. Wymiana lub zwrot towaru zawsze odbywa się na koszt klienta. Zwroty przysyłane na koszt naszej firmy nie będą odbierane. Zwracany towar zostanie odebrany przez kuriera firmy spedycyjnej lub przedstawiciela handlowego naszej firmy o umówionej porze. Zwrot pieniędzy za zakupiony towar nastąpi zaraz po otrzymaniu przez nas zwracanej przesyłki na wskazany przez osobę zwracającą rachunek bankowy lub przekazem pocztowym, pomniejszony o koszty dostawy.
statystyka